Veel gestelde vragen

Lees eerst onze FAQ voordat u ons een bericht stuurt.

Wat is de levertijd op de producten?

Voor de verlichting en de webshop ( kleinmeubelen ) staat bij het desbetreffende artikel wat de levertijd is.

De levertijd van de collectie items zijn afhankelijk van de desbetreffende leverancier, tijdens feest- en vakantiedagen kan de levertijd oplopen aangezien op deze dagen niet bezorgd wordt. u kunt rekenen op een gemiddelde levertijd van 6 tot 12 weken. Zodra uw order compleet is nemen wij telefonisch contact met u op en plannen wij samen een geschikt moment voor de levering.

Lees meer over bezorging.

De opruiming artikelen zijn gelijk leverbaar en kunnen zoals u wenst opgehaald worden of door ons te laten bezorgen.

 

 

Is de bezorging gratis?

Voor de verlichting en de webshop (kleinmeubelen) zijn de verzendkosten gratis boven de €100,-

De collectie items worden door onze eigen professionele bezorgdienst bezorgd deze is gratis indien het bedrag boven de € 350,- is en binnen Noord-Holland is (M.U.V de Waddeneilanden). Voor verder weg gelegen gebieden in Nederland vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten. Dit hangt ook af van het desbetreffende aankoopbedrag.

Zijn alle prijzen die vermeld worden inclusief BTW?

Alle prijzen die zijn vermeld zijn inclusief BTW.

Waarom kan ik geen collectie items online bestellen?

Wij hebben een uitzonderlijk en exclusief assortiment meubelen en doordat er zoveel soorten, uitvoeringen en mogelijkheden zijn, hebben wij ervoor gekozen onze collectie meubelen niet aan te bieden in de webshop. 

Om een idee te krijgen van ons assortiment kunt u uiteraard wel terecht op onze pagina Collectie.

Wat moet ik doen als het meubel niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Indien je een artikel online hebt besteld dan heb je als klant recht om jouw bestelling binnen 14 dagen, in originele verpakking in overleg met Brouwer meubelen te retourneren. u bestelling wordt dan, na correcte aankomst , aan u vergoed. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor eigen rekening.

Hoe werkt de betaling in de webwinkel?

Indien je de bestelling in de webshop heb afgerond, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL af te ronden. Na ontvangst van de betaling ontvang je een e-mail bevestiging van jouw bestelling per mail.

Ik wil graag meer informatie over een product krijgen

Wanneer je een bezoek brengt aan onze woonwinkel, dan staan onze medewerkers natuurlijk altijd voor je klaar. Op onze website staat ook veel informatie. Ook bij de producten zijn we erg zorgvuldig in onze informatie voorziening. Heb je naast deze informatie nog meer vragen over een product, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen via info@brouwermeubelen.nl of bellen met 072 – 5741160

Wat is impregneren?

impregneren van uw stoffen bank, fauteuil of stoel is belangrijk. Het impregneermiddel maakt u bank waterafstotend en vloeistofafstotend. Uw bekleding zal er mooier door blijven.

Kan ik mijn bestelling later laten leveren?

Heeft u de nieuwe sleutel nog niet van u nieuwe huis of bent u aan het verbouwen? Geen probleem. Wij slaan u artikelen gratis voor u op totdat u deze wilt ontvangen.

Indien u van deze dienst gebruik wilt maken, kunt u contact met ons opnemen (graag een indicatie van de gewenste leverdatum).