Bezorging
Afspraak en Levering
Wanneer de leverancier de meubels in ons magazijn heeft afgeleverd. Worden de meubels uitgepakt en grondig gecontroleerd. Indien nodig worden deze meubels gemonteerd en eventueel aangepast op de wensen van de klant. Wij testen eveneens of alles werkt, zoals de motoren van de relax bank en/of fauteuil.
Daarna maken wij een afspraak met u om een datum van bezorging te bespreken en te plannen.
De leveringsdagen zijn van dinsdag tot vrijdag.
Werkwijze
De meubels worden ingepakt in onze speciaal ontwikkelde verpakkingshoezen, hierdoor zijn de meubels extra beschermt en makkelijker hanteerbaar. ( Zo zitten wij, en u na de levering ook niet met verpakkingsmateriaal ).
Om u harde vloer niet te beschadigen, wordt er door onze bezorgers bescherming onder de meubels geplaatst in de vorm van dik klevend vilt. Daarna plaatsen onze bezorgers de meubels op de plek waar u wilt en worden deze zo nodig door hen afgesteld
Als alles naar wens is, vertrekken onze medewerkers.
Website / verlichting
Voor verlichting (Kleine pakketten) verzenden wij met Post-NL of DPD (gratis boven de € 50,-). Wanneer wij uw bestelling hebben aangeboden, dan ontvangt u een Track & Trace – code waarmee u uw zending online kunt volgen. Ophalen in onze winkel in Heerhugowaard is altijd mogelijk (neem contact met ons op zodat wij het item kunnen bestellen of reserveren voor u)
Lees meer over service

